Monday, January 17, 2011

Jalan yg Benar...

Masih blom terlmbt & masih bukan terlalu awal utk kita beribadat kpd Allah s.w.t....


btol wei,,kte sbnrnyer blom terlmbt utk pulang ke jln yg bnar,,jln yg lurus..hehe...kte masih ade mase lg utk bertaubat & memperbykkan lg ibadat kpd Allah s.w.t...kte bleh berusaha lbh lg memperbykkan ibadat sblm pintu taubat tertutup @ ajal kte sampai....

sbnrnyer utk mase skang ni,,bukan laaa terlalu awal utk kte berubah utk jd baek...xdpt pape faedah pon klu jd jahat,,musibah dpt lg ade laaa....ish5x!xkan laa muda2 nak wat jahat2 pastu nnt dah tua baru nak berubah,,tu pon klu smpi usia tua...hahaha



aku saje aje ckp2 ni...aku bkn nak tgor sape2,,tp nak tgor diri aku sendr ni...hehe...saje nak mengingatkan diri aku ni...jd sesape pon jgn terasa k????name blog ni pon hdop aku kan?jd pkir2 laaa mane yg baek..muhasabah diri...

0 kata-kata: