Saturday, February 12, 2011

My Pet...Miawww!

Hai semua..

mlm ni aku nak cerita ttg kucing haiwan peliharaan aku bernama Putih..napa nama putih ea???mst laa sbb dia putih...hahaha..

 cute kan??heee...

putih mmg suka main2 kat pokok bunga..kdg2 klaka gak tgk gelagat dia..bunga kertas pon dia cium2 igt bunga btol..bese laaa..betina kan??hehe...

 orait,,mari kita usha2 cara putih tido pulak ye?

ni cara dia tido atas sofa

ni time tutup mata sbb silau
ni time tido atas tilam











time tido dlm plastik yg kecik sgt
time tido atas tikar











Comel2 kan suma?..dah lama gak family aku bela putih ni..esk, 13 feb dah msk 4tahun family aku bela putih..putih ni dah mcm adik aku sbb aku anak bongsu..aku syg dia sgt2 sbb dia manje ngan aku..



ahaaaa!..utk pengetahuan korg..nak jage kucing2 camni mmg agak kos tinggi laaa..1 bulan ade gak hbs rm200..korg bygkan laaa..mknan putih rm90..pasir utk dia buang air dlm rm80 sebulan...jd sesapa nak bela kucing ni, kene dah bekerja laaa sbb blanja mmg tinggi laaa...

mata duitan

yup!putih mmg suka sgt pd duit..hahaha..klu duit syiling jatuh aje..mst dia kejar cium2 duit tu...ish5x!tp putih ni mmg takut dgn org yg dia x kenal bau..jd mmg ssh laaa org ramai nak tgk dia..dia asyik ddk rmh aje..bese laaa..anak dara sunti...hahaha

p/s: sesapa yg berminat ngan kucing..comment laa entry ni...kongsi2 cerita..=)


10 kata-kata:

muhd fadil said...[ ]

jom kawen kan kucing kau dengan kucing aku nak?haha..kucing aku baka parsi.

Bobo said...[ ]

@muhd fadil
Ye ke bro?warna apa?kucing aku masih suci lg ni...hahaha..dia garang kot..dulu ada gak bwk temukan ngan kucing parsi jantan gak..dia xnak kwn...cam nak gadoh..xjd nak kahwin kan last2...

muhd fadil said...[ ]

aku kucing kaler ape tah.macam krim krim gitu.tapi boleh ke betina kawen betina?
kucen aku betina la..dosa kawen sama jantina nih.

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...[ ]

mesti ko ajar die mata duitan kan ?hahaha

Bobo said...[ ]

@muhd fadil
Laaaa...klu betina dah mcm lesbian plak..jd adik-berdik jela camtu..haha..

Bobo said...[ ]

@ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa
x wei..aku just tnjk duit aje..dia yg tiba2 suka...hahaha..aku xbersalah..

myn :) said...[ ]

kucing main duit ? hebat lol ,
nak kucingg tu pleasee , comel !

Bobo said...[ ]

@myn :)
tau xpe...putih ni mmg mata duitan...hehe..eh,,xbleh2..kucing ni dah berpunya tuan..nak jmpe bleh laa..tp dia tkt2 ngan org yg dia xknal bau...ssh sket laa..

►AdamXis◄ said...[ ]

Assalam...putihnya kucing nie...suka tengok...nak jual tak?wakakaka...sj gurau

Bobo said...[ ]

@►AdamXis◄
waalaikummusalam...btol tu..putih melambangkan kesucian..hehe...woooo,,this precious cat is not available..hahaha