Wednesday, January 12, 2011

Alam Kehidupan

peh!hidup ea??haha..ntah laaa..ssh hidup ni wei...nak mati pon ssh..same aje..percaya laaa....hehe
berdasarkan pengalaman 19tahun aku hidup kat dunia ni..mmg ssh laaa...mmg xbenda dlm dunia ni senang laa...kdg2 yg korg agak senang tgk org laen wat pon sbnrnyer ssh klu korg cbe..contohnyer tidor,,ssh wei...!haha..kdg2 xbleh tdo..klu dah pnat n ngantok sgt tu mmg tdo mati pny laaa...mkn pon ssh tau..nak kene gune tgn,,klu xde tgn,,ha,,,,!amcm?hahaha..

tp sbnyerkan,,klu benda yg ssh tu..korg rajin paktikan @ berlatih @ ulang2 byk kali,,lame2 snang pny...tu yg terjd apabila sstgh org ckp sesuatu pekerjaan yg dorg wat snang..sbnrnyer dorg dah byk2 kali wat latihan,,ulang2..sbb tu snang..jgn korg pkir dorg terer laaa..dilahirkan terer utk benda tu laaa...xbleh wei..tp mmg ade sstgh org diberi kelebihan kat part situ..kte kene trme laaa..rezeki masing2..jgn sakit hati plak bler nmpk org laen kelebihan kat situ kan???pkir2 sendr..hehe

aku tulis2 ni sbnrnyer ade kaitan ngan aku gak..1 dr berjuta2 contoh cam pelajaran aku..ssh kot aku blaja..mkin lame mkin ssh ape yg aku blaja ni...dr tadika, g sklh, g matrik, g u, g mane lg aku xtau laa pasni..hehe...yg pntg aku bersyukur laaa aku dah smpi tahap ni..alhamdulilah....

jd pd anda2 yg bace blog aku ni..jgn berhenti berusaha..xde benda dlm dunia ni snang..cuma kte saje yg ade potensi utk memudahkan hidup kte..jgn putus asa k?????

"Jangan menyerah diri sebelum kalah, klu dah kalah carik alternatif laen utk menang"
wei,,maen2 aje ni..klu dah kalah tu kalah jela..hehe

0 kata-kata: