Sunday, January 16, 2011

Gelaran yg aku plng xske...!

"peh!..anak mak sey,,,,!!!!!"
ha,,ayt ni laaa yg aku plng pantang skali dgr......!

mmg aku anak mak..biar laaa...aku bkn anak beruk..!emak aku yg mempetaruhkan nyawa dia lahirkan aku dlm dunia ni..emak & ayah aku laaa yg besarkan aku smpi skang...dah bsar dah ni...hahaha...

jd salah ke aku ikot ckp parents aku?aku rase xsalah asalkan ape yg dorg suruh tu x memudaratkan diri & melanggar perintah tuhan..btol x?korg pkir2 laa sendr...ok?....

sbnrnyer,,slalunyer bler korg ikot ckp parents korg byk benda yg baek2 berlaku..kdg2 lmbt aje..korg bersabar laaa...insyaallah..bese laaa..berkat & doa dr ibu bapa..pntg tu wei dlm hdop ni...mmg kdg2 ape yg parents korg suruh wat sesuatu tu cam xok pd korg,,korg jgn laaa tros nak membantah..kan bleh bwk berbncg..snang kata jgn derhaka laaa....kang jd cam tanggang plak..xnak aku...hehe...

gmbr ni saje2 aje...cute kan?aku jmpe kat internet...hehe