Sunday, January 30, 2011

Aku Masih Dara...Ape ni???

yes!jam menunjukkan pukul 3.00am...aku baru habis tgk cter Aku Masih Dara....ngantok ni....(x_x)

aik,,poster tulis 16dis2010..nape post aku 30jan2011???haha


pttnyer aku tgk tahun lepas kat wayang, tp ntah nape xdpt tgk coz sibuk kot,,sibuk wat ape aku xigt..tp mmg nak g xdpt..ni dpt yg dvd cetak rompak pon jd laaa...yg pntg dpt tgk..hahaha..tp outdated sket laaa aku ni..ish!jap2..aku xbeli dvd ni ye?pnjm tgk aje...hehe

cter ni bg aku best laaa...tp ade sestgh org berlwn ngan aku ttg cter ni..dia ckp "ntah pape cter ni"..bese laaa...pendpt setiap org berbeza kan?ape bleh wat...trme jela pendpt dia..tp aku kekal ngan pndpt aku...yeah!

aku ske cter ni coz cter ni byk mengeluarkan fakta2 agama islam yg aku byk lupe..aku xigt ayat yg sbnr laaa...slalu maen goreng aje..haha..minx maaf kpd sesiapa yg kene ceramah ngan aku..bese laa..xbertauliah...hehe...tp ape yg dinasihatkan oleh ustaz firdaus dlm cter ni sume btol laaa...aku pnah blaja dulu2 kat sklh agama..baru teringat....ohhhhhh!

aku ske prinsip sofia dlm cter ni>>"mahkota sy cuma utk sesorg lelaki yg bleh mebimbing dan memimpin sy..."aku rase dr sini laaa ade tajuk aku masih dara kot...ye2 aje aku ni..dah cam director plak..hahaha...

ending cter ni pon ok laaa...kpd sesiapa yg msih outdated cam aku gak ni...tgk laaa cter ni..dvd cetak rompak yg clear pny dah kluar...hehe..

aku nak gak ckp cam iklan cter ni..."aku masih dara!"...hehe...*peace

0 kata-kata: