Tuesday, February 1, 2011

Lepaking....

melepak???ish5x!xbaek budaya melelpak ni...tp aku ttp wat gak ngan mmbr2 aku...hahaha

alaaaa...dah lame xjumpe kot..dulu2 senang laa jmpe time 1 kampung, 1 sklh, 1 seluar...eh2,,seluar asing2 pki k??hehe..aku klu ade bdak2 text @ call aku kluar laaa...klu x terperap aje laa kat rmh...adehhh!bosan aje..menghadap laaa laptop ni..huhu...


ahaaa....ktorg bkn melepak camni ye???hehe..

ktorg melepak baek2 aje kat kedai mamak..slalunyer kat restoran alif laaa yg kat tepi laut tu(sesape yg ddk pontian tau laaa)..best gak laaa..berbual ntah pape aje kebykkan yg mengarut2 aje..hehe..tny khabar mmbr2 n mcm lg laa.....kdg2 smpi xperasan waktu berlalu..aku kdg2 sdar pon time parents aku call suro blk coz dah lewat mlm...adehhh!kaco aje..hehe

ktorg pon tgk2 persekitaran tmpt ktorg lepak..cam td ade beberapa kejadian yg telah berlaku cam ktorg nmpk tahi bintang kat atas langit...alaaa,,tahi bintang jatuh tu...peh!mmg menakjubkan laaa..hahaha..then, time ktorg tgh sembang2 ade plak suatu adegan berlaku di depan mata aku...ha??ape tu?sbnrnyer,,ade perempuan jln control ayu mle2..pastu jatuh tergelincir...adeh!klaka btol laaa...tu laa,,jln kepala mendongak atas aje..xtgk bwh pon..hahaha..

yg psl tahi bintang tu sbnrnyer ktorg nmpk ni aje...alaaa,,yg cina lepaskan tanglung ke langit tu sempena perayaan dorg..aku pon xtau ape function,,tp best laa dpt tgk...


pape pon,,mmg best laaa dpt lepak2 dpt jmpe kwn lame..bese laaa..sume dah jaoh2 skang blaja,,time cuti laa baru dpt jmpe..yeah!:D

0 kata-kata: