Sunday, June 26, 2011

Aktiviti pada hari minggu....

Hai semua...

yelah,,hari ini hari ahad...hari minggu,,mesti ramai orang pon cuti..macam aku kalau hari2 biasa ada kelas kena hadiri, tapi hari ini aku tak payah pikir langsung tentang kelas2 ni..apa?tugasan yang kena buat waktu cuti?tak payah...nama pon cuti, mesti laa cuti..cuti dari sebarang tugasan...
macam biasa laaa..bangun tido tengah hari..dah tak jumpa pagi lagi ni..memang tak bagus perangai aku ni..jangan tiru..sepatutnye bangun laa subuh, solat tapi dah terlajak..terpaksa laa ganti nanti...lepas bangun dari tidur,,kemas bilik yang dah tungang terbalik ni..dengan baju yang dekat 2minggu tak basuh lagi..biasa laaa,,hidup orang bujang..
lepas siap semua tu baru dapat mandi,,tu pon kena pasti kan motor aku bersih @ tak..kalau tak bersih kena laa mandi kan motor dulu..sayang motor bro...lepas dah settle semua ni baru ingat nak makan..makan tengah hari jela..itu pon nasi bungkus aje..tak ada sesiapa nak masak makanan special2 untuk aku ni...
lepas makan apa lagi,,tido jela..eh2,,tak laaa..tu kalau dah rasa ngantok aje baru tidor..kalau tak ngantok cam skang laaa..online, tengok movie, main game..itu jela dapat buat..puas hati aku dapat mengisi masa lapang camni..
masuk petang pergi laa beriadah dengan kawan2,,bersukan..kalau dah malas sangat nak bersukan,,tido jela atas katil..membesarkan otot di perut aku ni..

time malam plak cam biasa laaa..kadang2 lepak2 ngan kawan2 minum2 @ sembang2 kat kedai makan..tak pon merempit laa mana2 aku suka..eh2,,bukan merempit tp bawak laju2 aje...kalau tak ada aktiviti macam biasa laaa...tengok laa movie sampai tertido..tu jela kerja aku..
kadang2 kalau hari minggu camni ada orang ajak aku keluar aku memang on jela..tapi 1 hari laa aku habis kan masa kat luar..kalau bosan memang aku buat aktiviti macam kat atas ni jela...=)

berfikir di luar kotak :
jangka masa cuti kita ni sekejap sahaja,,jadi buat laa aktiviti yang dapat beri kepuasan pada diri sendiri...

0 kata-kata: