Sunday, February 27, 2011

Di manakah aku sekarang?

hai semua...
napa aku menulis kembali? ke mana aku dah menghilangkan diri selama 2 minggu ni? entah laaa...aku pon tak tahu..macam2 aku buat waktu aku menghilangkan diri ni..biasa laaa..busy dengan hidup aku..aku nak minta maaf kepada sesiapa yang dah datang melawat blog aku waktu ke tidak hadiran aku...thank you so much for willing to visit my blog..=)

untuk pengetahuan korg, aku dah buat cermin mata baru..ohhh yeahh!nak tengok x?korg betul2 nak tengok???

I am a nerd

ok tak cermin mata ni?ada member aku cakap muka aku dah macam orang nerd(ulat buku)...derrrr,,,!kalau tak ada nerd dlm dunia ni, dunia tak akan maju..tiada kehadiran internet & tiada juga ekonomi akan melambung tinggi...dunia akan menjadi huru-hara..jd jgn laaa pandang rendah pada budak2 nerd..*pengakuan sejujurnya dari aku : aku bukan nerd!hehe


pastu, aku sebenarnya minggu lepas sangat2 sibuk dengan test..sangat2 tension woooo!biasa laaa...ni laa nasib bagi mereka yang masih belajar...mesti akan berhadapan dengan test & macam2 lg...hanya test/exam sahaja boleh mengukur tahap kita mengusai ilmu yg kita telah pelajari...jgn lupa, kita menuntut ilmu bukan utk persediaan menghadapi exam sahaja,,tapi untuk kita guna dalam kegiatan seharian kita juga...

ilmu seluas lautan

yup!btol tu...ilmu seluas lautan..kalau korg tengok penghujung laut korg mmg tak akan nampak pape...halooo...bukannya korg tak nampak pape tu bermaksud lautan tu seluas itu aje..luas lg..bumi kita kan berbentuk sphera @ bulat senang cakap laaa...jd mmg melengkung laa penghujung lautan tu..jd korg jgn bongkak sangat laaa kalau korg dah ada ilmu, byk lg sebenarnya yang korg belum pelajari...jadi jangan berputus asa untuk menuntut ilmu ye?..=)

2 kata-kata:

Unknown said...[ ]

ahahah... betul... so sy isytihar kan, saya nerd... B)

hahahah.. :P

Bobo said...[ ]

@Diary of Mine
wah!ade nerd in the house...hehe...silap2..sy sanjung nerd2 di dunia ni...*jahat gler

tp mmg xsalah pon jd nerd..bgs kerana anda bangga dgn diri anda..hehe