Wednesday, March 9, 2011

Apa yang kau cari???

hai semua..

tajuk atas ni sebenarnya di tuju kan pada aku...yup!camni aku kena jawab laa..cuma jawapan aku tu tak pasti lagi boleh di terima oleh pembaca @ tak..well,,you all can decide...


aku rasa semua orang dalam dunia ni nak cari kesempurnaan..korg rasa korg boleh jumpa apa itu yang dimaksudkan dengan sempurna?...mungkin sesuatu perbuatan @ pekerjaan boleh laa korg anggap sempurna apabila korg berjaya menyelesaikannya..tapi ada ke manusia dalam dunia ini sempurna?

aku tak nafikan bahawa Allah telah mencipta manusia sempurna di sisiNya..tapi tak semestinya sempurna di mata manusia..ketidak sempurnaan yang aku maksudkan itu bukan laa cacat cela manusia,,tapi hanya reaksi manusia terhadap sesuatu pekara..reaksi tersebut bergantung pada karakter seseorang itu...


setiap orang mempunyai karakter tersendiri..ada yang baik, jahat & macam2 lagi...karakter2 ini laa yang merupakan kecacatan di mata manusia...maksud aku yang baik tak suka tengok orang jahat..camtu laa..apa salahnya jika yang baik tu suka pada orang jahat???tak ok ke?hahaha..suka hanya untuk membawa orang yang jahat tu ke jalan kebaikan..kan dah bagus tu..=)

ha,,korg mesti menunggu2 jawapan aku kan?atas tu hanya mukadimah aje...haha..jawapan aku ialah,,dalam dunia ini aku tak mencari kesempurnaan tetapi aku mencari kebenaran..kebenaran yang aku maksud kan ialah kejujuran yang tiada tipu dusta...

If you are Real, show me your True Colour

0 kata-kata: