Monday, March 28, 2011

Kembali dari rehat yang panjang

hai semua..

lama gak aku berhenti menulis dalam blog ni ye?alaaaa...saje2 nak rehat2 sebentar..ish,,lama gak sebentar aku ni...dah hampir 1 bulan kot..sebenarnya aku just busy aje dengan macam2 program aku join ni..hyperactive betul aku bulan ni...
Bersemangat

macam2 program aku dah join..lepas international horse show hari tu, aku ada join K10 Fun Ride (acara berbasikal), Solar Car Challenge, Pertandingan Dominoes & kerja di tapak pesta konvo, UTM..aku pon tak tau hantu mana dah merasuk tubuh aku untuk join program2 ni semua..haha..

apabila aku pikir2 semula,,aku dapat banyak pengalaman untuk mengendalikan program2 yang aku join..macam2 masalah yang aku jumpa & telah mengajar aku berfikir cara penyelesaiannya..sambil tu aku dapat keuntungan juga,,aku dapat kumpul 6 pasang baju secara percuma..hehe..memang tak rugi aku habiskan masa aku kat program2 tu...=)

yup!blog aku dah bertukar wajah...saje nak tambah kan lagi semangat aku untuk menulis dalam blog ni..banyak pendapat & pengalaman yang aku nak kongsi ngan korg lagi ni..so, just stay connected..wait for my incoming updated!~

0 kata-kata: