Wednesday, March 2, 2011

yes!aku dah sampai di Menara Gading

hai semua...

aku buat entry ni bertujuan bukan nak berbangga diri...yup!bukan hari ni aku nak bangga..hari lain aku tak boleh janji laaa...hehe..tujuan aku adalah untuk memberitahu kepada guru sekolah rendah aku dengan bangganya aku dah sampai menara gading! <---alamak,,tertaip bangga

Phewitt!!

ok,,yang atas ni bukan cikgu sekolah aku(gmbr curi dari google)...tapi ada sikit2 ayu cam cikgu aku laaa..cikgu aku nama dia Cik Zanariah..tak pasti laa masih cik lagi ke tak,,hehe...dia pernah berkata pada aku, "wan, belajar rajin2 sampai ke menara gading", time ni aku tgh menangis sbb tak boleh hafal sifir..hahaha..kesian aku

korg mesti tertanya2 gak apa tu menara gading kan?sama laaa cam aku dulu2 time kecik2..budak kecik cam aku kan tak tau pape...hahaha..definisi menara gading ialah sebuah institusi pengajian yang berperingkat tinggi..alaaaa,,cam korg dah masuk Universitit @ kolej tu...dah sampai menara gading laa...tahniah!

aku pon sebenarnya baru tengah hari tadi tau apa maksud menara gading..aku dari dulu ingat menara gading tu macam puncak kejayaan ke,,rupa2nya institusi pelajaran aje..takpe laaa....terima kasih cikgu kerana tak bagitau aku awal2 apa maksud menara gading tu..kalau aku tau awal2 mgkn aku tak sampai di menara gading ni..

bese laaa...selalunya, apa yang kita target tu tak semestinya dapat, tapi skang tak sangka aku boleh dapat dgn secara tak sengaja..skang ni aku masih target pada puncak kejayaan & lebih lagi..bukan aku tamak, tapi ini impian aku!=)

4 kata-kata:

d_tieah said...[ ]

Dapat masuk Utm pun dah kira oklah kan.. *menara gading
Huhuhuhu..



Entry Terbaru : Usianya Sudah 59 Tahun

Yee said...[ ]

terima kasih atas maksud "menara gading"...anak saya berusia 9 tahun baru tanya...

Bobo said...[ ]

@d_tieah
btol2 tu...xkira mane pon kita dah masuk..kolej pon dah kira menara gading sbb kolej pon ada menyediakan medium pembelajaran yg bertaraf tinggi...:)

Bobo said...[ ]

@Yee
laaa..ye ke?hehe...saya pon aritu cari mksd menara gading dlm internet xjumpa..ni pon saya tahu slps mengikuti pembentangan dr kwn saya dlm kuliah...