Saturday, April 2, 2011

aku dah mula tak sihat

hai semua...

hmmmm..malam ni tiba2 aku terasa dalam badan aku ni panas aje..aku pon tak tau laa mengapa...tapi aku memang dah lama pon tak sihat camni...biasa laaa..sekali sekala merasa kesakitan, ok gak..bosan gak tiap2 hari sihat...
demam

hoi2!apa aku mengarut ni...ni mesti symptom2 membuktikan aku tak sihat ni...ingat sikit wei,,minggu depan aku ada test..memang susah laa nak study kalau tak sihat..mood pon hilang...hmmm..xpe laaa..

pape pon,,setiap masalah dalam dunia ni mesti ada jalan penyelesaiannya..yup!semestinya hanya ubat sahaja yang boleh membantu aku..ubat dari doktor?jangan harap laaa..aku tak suka jumpa doktor kot kecuali nak ambik cuti sakit laaa...tu mesti wajib, kita kena ambil peluang cuti...hehe


ubat yang aku akan ambil pada malam ni ialah cool fever..cam budak2 kecik kan?alaaa..apa aku peduli,,yang penting sakit aku ni semakin sembuh...yeah!kalau dah sihat,,boleh teruskan kegiatan seharian dengan lancar...:)

berfikir di luar kotak :
kita memang tak boleh lari daripada ujian Allah seperti tubuh badan tak sihat..kita kena laa hadapinya dengan sabar & tenang..kadang2 ada juga orang kata sakit cam tak sihat ni penghapus dosa2 kecil..kalau camtu, alhamdulilah...aku bersyukur dengan takdir ini...

0 kata-kata: