Sunday, April 3, 2011

Dinner bersama keluarga

hai semua..

napa tiba2 aku nak cerita tentang dinner bersama family aku ni?kan pekara biasa tu..eh,,tak laaa..kali ni luar biasa sikit...aku dinner dengan ahli keluarga aku yang boleh kira2 dalam 50 orang camtu..luar biasa tak??hahaha..

alaaa..aku dinner dengan coursemate aku aje..dari badge tahun 4 hingga tahun 1..tu yang nampak ramai tu ahli keluarga aku..aku memang anggap mereka ni semua keluarga aku sebab kalau ada pape masalah pelajaran boleh laa aku rujuk & jumpa dorg semua..dorg semua sporting,,tu yang best..



ohhh,,sangat2 pelik ye apabila aku & ahli keluarga aku ni pakai smart2 siap memakai cermin mata gelap lagi...ha,,ni laaa tema dinner ni..smart casual berkacamata...dah laaa 80% family aku ni lelaki...memang kacak2 belaka laaa...hahaha..

berfikir di luar kotak :
dengan menyertai aktiviti2 camni,,kita dapat laa mengeratkan lagi silaturahim yang telah terjalin...bila lagi masa untuk kita meluangkan masa bersama jika tiada aktiviti sebigini rupa...

0 kata-kata: