Sunday, June 19, 2011

Ibu bapa kesah kerana mereka sayang

Hai semua..

akhirnya aku update semula blog aku ni..selamat kembali diri aku...yes!skang ni aku nak cerita tentang ibu bapa aku..yelah,sempena hari bapa ni..
aku ingat lagi dahulu2 waktu aku kat sekolah menengah nak pergi ikut trip ngan kawan2,,parents aku mesti tak memberi keizinan untuk aku ikut..sampai orang ramai cakap aku anak emak..aku peduli apa orang nak cakap..aku tak mati pon dengar panggilan camtu..yang penting aku tak ingkar arahan ibu bapa aku..
tapi skang ni aku baru aje balik dari Gunung Ledang bersama 24 orang lagi kawan2 aku,,ktorg convoi naik 5 biji kereta..ni gambar aku nak bertolak pergi & balik..nak letak gmbr tengah mandi tak boleh kerana ktorang semua seksi2 time mandi..jadi paham2 laa ye?

ye2...aku mengaku aku memang meberontak laaa pada awalnya bila ibu bapa aku tak bagi keizinan tu..tapi tu laa,,skang aku dah sedar & terima dorang tak bagi aku keizinan tu pada awalnya..yup!dorang buat ni semua sebab sayang pada aku..
yelah,,dorang mesti pikir aku belum bersedia lagi untuk diberi kebebesan yang terlalu luas sehingga umur aku sudah cukup dewasa..macam sekarang umur aku dah 20tahun,,dorang bagi aje keizinan tu tanpa sebarang halangan lagi..aku paham dorang kesah kerana sayang pada aku..terima kasih kerana ada gak orang sayang pada aku..
berfikir di luar kotak:
beri laa mereka peluang untuk menjaga kita sehingga mereka benar2 yakin untuk melepaskan kita perlahan2..Selamat hari bapa kepada ayah...

0 kata-kata: